Kraj

Puma tworzy zespół marketingowy dla sekcji biegowej

Trzyosobowy team zajmie się promocją biegania i sprzętu w firmie Puma. Zespół złożony z fanów biegania zastąpił Pawła Januszewskiego.

Puma Polska stworzyła nowy zespół marketingowy odpowiedzialny za kategorię bieganie. Team koordynuje Dominika Stawczyk, marketing coordinator. W zespole znaleźli się także Piotr Bętkowski i Jarosław Gniewek. Ostatnio promocją sprzętu do biegania marki Puma zajmował się Paweł Januszewski, który kilka tygodni temu zakończył współpracę z marketerem i teraz jest szefem Fundacji Bieganie.

Dominika Stawczyk jest od pięciu lat związana z branżą PR i marketingu. Prowadziła biuro prasowe Biegnij Warszawo, była organizatorem kilku stołecznych biegów. Jest biegaczką amatorką z wieloma sukcesami: zwyciężała w Sudeckiej Setce (biegu górskim na 100 km), wygrała kilka półmaratonów i krótszych biegów. Piotr Bętkowski to redaktor portalu Maratonypolskie.pl. Przez kilka lat pracował w sieciach sportowych Intersport, The Athletes Foot oraz Decathlon, gdzie przez ostatnie półtora roku pełnił funkcję szkoleniowca z dziedziny bieganie. Jarosław Gniewek, były running expert marki Puma, jest redaktorem portalu Bieganie.pl. Szczególnie interesuje się psychologią sportu. Jest kilkukrotnym medalistą Mistrzostw Polski w biegach górskich.