Kraj

Pepsi Films również w Polsce

Marka będzie realizować polską edycję międzynarodowego projektu dla filmowców amatorów.

Akcja ma zasięg międzynarodowy i realizowana jest we współpracy z brytyjską agencją Mofilm, specjalizującą się w projektach filmowych dla marketerów.

Zadaniem konsumentów jest realizacja oryginalnego, maksimum 60-sekundowego filmu. Zwycięzcy będą nagrodzeni, a ich filmy zaprezentowane podczas wakacji we Wrocławiu na festiwalu Era Nowe Horyzonty.

Tryumfatorzy konkursu otrzymają nagrody pieniężne, a także możliwość dalszej współpracy z Pepsi. Akcja ma więc prawdopodobnie pewien element crowdsourcingu, czyli czerpania idei marketingowych od konsumentów.

Oprócz polskiej edycji Pepsi realizuje podobne konkursy w USA, Chinach, Brazylii, we Włoszech, w Hiszpanii i Indiach. Akcja nawiązuje do platformy “Refresh everything”, wprowadzonej wraz z relaunchem marki na początku 2009 r.