Do połowy maja br. potrwa wizerunkowa kampania reklamowa Visa Europe, operatora systemu rozliczeń płatności kart Visa, prowadzona w telewizji, kinach i internecie. To już czwarta odsłona projektu reklamowego pt. “Żyje się lepiej. Visa”.
– Chcieliśmy pokazać, że jakichkolwiek planów byśmy nie snuli w życiu, Visa zawsze może je nam ułatwić. W tym roku przedstawiamy ludzi posługujących się kartami Visa w różnych sytuacjach, które ilustrują wygodę korzystania z naszych produktów. Telewizyjny spot reklamowy Visa zawiera kilka zabawnych scen, które – mamy nadzieję – wprowadzą użytkowników naszych kart w dobry nastrój – mówi Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.
Spot będzie emitowany od 21 marca aż do połowy maja br. m.in. na antenie Polsatu, TVN, TVP, a także stacji tematycznych w ramach sieci At Media oraz Discovery. Ma być nadawany w telewizji w dwóch wersjach: 60- oraz 30-sekundowej. Kampania telewizyjna Visy prowadzona jest również w 10 innych krajach, m.in. w Niemczech, we Włoszech czy w Turcji.
Silna kampania reklamowa będzie także mieć miejsce w kinach – w sieci Multikino i KinAds. Ruszyła także kampania internetowa bazująca na wizerunkowych formatach określanych jako rich media.
Równolegle wystartowała kampania promująca płatności zbliżeniowe Visa. Jej pierwszy etap potrwa dwa tygodnie, a będzie ona realizowana w radiu (RMF, Radio Zet, Program III Polskiego Radia, Radio Tok FM, Radio Złote Przeboje) oraz prasie (m.in. niestandardowe formaty w tygodnikach).
Przygotowanie działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, planowaniem i zakupem mediów zajęła się zaś agencja MEC.
W kwietniu br. Visa Europe rozpocznie w Polsce ogólnokrajową promocję płatności kartami Visa.
Obecnie na naszym rynku w obrocie jest już znacznie ponad 2,5 mln zbliżeniowych kart Visa wydanych przez dziewięć banków, a jeszcze w tym roku kilkanaście kolejnych banków wprowadzi na rynek swoje karty Visa payWave. Tymi kartami można obecnie płacić w ponad 13 tys. terminali wyposażonych w czytniki zbliżeniowe.