Zagranica

Mężczyźni czytają iPada w toalecie

Badanie "Generation i" przygotowała brytyjska firma badawcza YouGov na zlecenie agencji interaktywnej Seven.

Z analiz wynika, że 21 proc. badanych mężczyzn i 12 proc. badanych kobiet korzysta z iPada w łazience. Kevin Sutherland, director of strategy Seven, nie ma żadnych wątpliwości, że kobiety robią to w trakcie kąpieli. W przypadku mężczyzn uważa, że „trzeba użyć nieco wyobraźni, aby dociec, w jakich okolicznościach korzystają z niego mężczyźni”.

Blisko 87 proc. respondentów zadeklarowało, że korzysta z iPada codziennie. Co ciekawe, ok. 67 proc. jego użytkowników nie określa siebie mianem early-adopters (osoby kształtującej i podchwytującej nowe trendy), jeżeli chodzi o nowe technologie. Większość z nich uważa natomiast, że reklama w iPadach jest bardzo angażująca.

(na podstawie „BrandRepublic”)