Kraj

Mather i SoHo notują 12-proc. wzrost

Stabilny zespół menedżerski oraz pozyskanie kilku budżetów reklamowych w ramach obsługi długoterminowej i projektowej pozwoliło agencjom zarządzanym przez Wojciecha Putrzyńskiego na ugruntowanie swojej pozycji w grupie Ogilvy.

Połączone przychody obu agencji reklamowych wzrosły w 2010 r. o 12 proc. Szczegółowe informacje na temat wyników finansowych nie zostały ujawnione. – Wygrana kilku przetargów zrównoważyła strukturę naszych przychodów, która do tej pory opierała się na dwóch głównych filarach – budżetach Avon Cosmetics i Banku Millennium – mówi Putrzyński.

Wśród nowych klientów agencji znalazły się m.in. Onet (marka Zumi), Inco Veritas (marka Ludwik), PKP Intercity oraz Jeronimo Martins (projekt dla sieci handlowej Biedronka związany ze zbliżającymi się rozgrywkami piłkarskimi Euro 2012).

Mather Communications i SoHo Square koncentrują również wysiłki na poszerzaniu kompetencji w zakresie komunikacji 360 stopni. Przykładem takich projektów jest m.in. centralizacja działań kreatywnych i produkcyjnych dla Avon Cosmetics w regionie EMEA, realizacja działań interaktywnych i fieldmarketingowych dla Banku Millennium oraz odświeżenie wizerunku marki Zozole na opakowaniach produktów (marka z portfolio Mieszko SA).