Kraj

Red8 rośnie w równym tempie

Agencja może pochwalić się prawie 10-proc. wzrostem przychodów. To zasługa nowych klientów i pogłębienia współpracy z długofalowymi.

Red8 odnotowała wzrost przychodów o 9,23 proc., czyli utrzymuje podobne tempo wzrostu jak w ub.r., kiedy zadeklarowała zwyżkę o 7 proc. w stosunku do 2008 r. Agencja nie ujawnia wysokości przychodów, według danych z KRS w roku 2008 wynosiły one nieco ponad 16 mln zł.

Ubiegłoroczne wyniki zostały osiągnięte zarówno dzięki nowemu biznesowi – pozyskanie m.in. marki Nałęczowianka (Nestle Waters) i Axe (Unilever), jak i dzięki pogłębieniu wieloletniej współpracy z  AmRestem, Carlsbergiem, US Pharmacią oraz Zelmerem. Część z nich powierzyła agencji nowe brandy.

Ubiegły rok był także ważny dla agencji z powodu rozpoczęcia procesu budowy grupy. Red8 przejęła większościowe udziały w firmie Genero i w ten sposób powstała Red8 Digital.