Kraj

Merrell z profilem w Facebooku

Fan page producenta butów dla aktywnych "​Let’s get outside" ruszył w końcu marca br.

Marka Merrell rozpoczęła działania w mediach społecznościowych. W portalu Facebook powstał profil “Let’s Get Outside”, który ma zachęcać użytkowników do spędzania czasu na świeżym powietrzu.

– Głównym celem marki Merrell jest promowanie aktywnego stylu życia. Spędzanie czasu na  świeżym powietrzu łączy się z wolnością, przestrzenią i odkrywaniem siebie. By podjąć wyzwanie i sprawdzić swoje możliwości, trzeba jednak czuć się komfortowo i bezpiecznie. Stworzyliśmy dla użytkowników miejsce wymiany doświadczeń, w którym mogą dyskutować na temat sportów, miejsc, w których można ciekawie spędzić czas – mówi Piotr Balcerzak, product manager marki Merrell. Marka znajduje się w portfolio firmy Amer Sport.

Za pomocą profilu marka chce razem z użytkownikami, którzy będą zachęcani do dzielenia się swoimi doświadczeniami i polecania swoich ulubionych lokalizacji, odkrywać i pokazywać ciekawe miejsca w Polsce i na świecie.

Działaniami w portalu Facebook będzie zajmowała się agencja Konkret PR. Nie zdradza na razie, jakie aktywności zaoferuje użytkownikom ani jak chce zachęcić ich do zostania fanami strony.

Merrell jest amerykańską firmą, która od 1981 roku produkuje buty trekkingowe i sportowe (od niedawna także odzież dla aktywnych). Od 1997 roku należy do firmy Wolverine World Wide. W 2010 roku firma zadeklarowała całkowitą sprzedaż na poziomie 500 mln dol.