Kraj

Testardo Gram zbiera słodkie wyznania dla Raffaello

Ferrero zachęca do miłosnych wyznań i wysyła zakochanych na Malediwy.

Testardo Gram zbiera słodkie wyznania dla Raffaello
Agencja reklamowa Testardo Gram jest odpowiedzialna za kreację nowej kampanii BTL dla marki Raffaello (Ferrero Polska). W objazdowym Studiu Słodkich Wyznań Raffaello będzie można nagrać film z wyznaniem miłości i wygrać wycieczkę na Malediwy.

Do 17 kwietnia w pięciu polskich miastach (Kraków, Warszawa, Poznań, Sopot, Gdynia) pojawi się mobilne Studio Słodkich Wyznań Raffaello, w którym będzie można wyznać miłość ukochanej osobie na oczach całego kraju. Wybrane nagrania zostaną umieszczone na kanale YouTube oraz stronie internetowej Raffaello. Po zakończeniu akcji jury wyłoni 10 finalistów, jednak o tym, kto zdobędzie główną nagrodę, zadecydują internauci.

– Pralinki Raffaello często towarzyszą ludziom podczas wyjątkowych okazji, dlatego zachęcamy konsumentów do wyrażenia uczuć w tak niekonwencjonalny sposób. Myśl przewodnia kampanii brzmi: Każda pora jest dobra, by wyrazić uczucia i wygrać egzotyczną wycieczkę dla dwojga – mówi Katarzyna Grzechnik, account manager Testardo Gram.

Za kreację reklam odpowiada agencja Testardo Gram. Agencja interaktywna Argonauts stworzyła stronę internetową akcji, która między innymi umożliwia wyświetlanie filmów z wyznaniami nagranymi przez uczestników.