Kraj

Radio Zet inwestuje w repozycjonowanie [WIDEO]

Stacja startuje z działaniami wizerunkowo-produktowymi. Po raz pierwszy w historii jej słuchacze będą mieli wpływ na kształt ramówki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FE7V-yWY4hWU%22%7D
Radio Zet kontynuuje realizację strategii marki przyjętej we wrześniu 2010 roku. Wiosenna kampania ma podkreślać cechy, którymi stacja wyróżnia się na tle konkurencji. Jednocześnie działania te mają być kolejnym etapem w repozycjonowaniu rozgłośni. Uosobieniem tych cech mają być nowi prowadzący programy – Maciej Maleńczuk, Martyna Wojciechowska i Rafał Rutkowski.

Tym razem Radio Zet nie tylko komunikuje markę, ale także po raz pierwszy w historii oddaje decyzje programowe w ręce słuchaczy i zachęca do wspólnej zabawy.

Słuchacze będą mieli bezpośredni wpływ na kształt ramówki. We wstępnym etapie kampanii wspomniane już gwiazdy zapowiedzą swoje autorskie programy. Na antenie będzie można ich słuchać od 11 kwietnia br. W tym momencie kampania przejdzie w swoją drugą fazę. Każdy słuchacz będzie mógł decydować, czyj program powinien na dłużej utrzymać się na antenie Radia Zet. Głosowanie odbędzie się za pomocą specjalnej podstrony na www.radiozet.pl i potrwa do 8 maja br. Zwycięski program zagości na antenie do końca wiosennej ramówki.

Maciej Maleńczuk poprowadzi “Mikrofon Maleńczuka”, w którym opowie o muzyce swojego życia. Aktor Rafał Rutkowski doradzi “Jak zostać królem dowcipu”. Z kolei Martyna Wojciechowska poprowadzi szkołę przetrwania, czyli audycję “Martyna Extremalna”. Nowych programów będzie można słuchać codziennie od poniedziałku do piątku o różnych porach dnia.

Spoty reklamowe, które towarzyszą kampanii, będą emitowane w telewizjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, w stacjach pakietu TVN oraz w większości stacji tematycznych. Wraz z kampanią telewizyjną rusza kampania prasowa i internetowa. Reklamy ukażą się m.in. w: “Gazecie Wyborczej”, “Rzeczpospolitej”, “Newsweeku”, “Polityce”, “Gali” i “Vivie!”, a także w Onecie i Wirtualnej Polsce.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Brasil. Spoty reżyserował Maciej Kowalczuk.  Planowaniem i zakupem mediów zajął się ZOG.