Kraj

UPC promuje ofertę dla biznesu

UPC Polska przez 3 tygodnie będzie reklamowała kompleksową ofertę dla klientów biznesowych.

Przez najbliższe trzy tygodnie (do 21 kwietnia) operator UPC Polska w telewizji i internecie będzie reklamował swoją nową ofertę dla klientów biznesowych. W ramach pakietu “UPC Biznes” operator oferuje szybkie łącze internetowe o przepustowości aż do 120 Mb/s, linie telefoniczne z nawet 1,5 tys. minut w abonamencie na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagraniczne (do 44 państw, w tym także do USA, Chin i Tajlandii) oraz kanały telewizyjne dla biznesu.

30-sekundowe spoty będą emitowane w TVN24, TVN CNBC, TVP Info i TVN Warszawa. Kampania prowadzona będzie także w internecie (m.in. bannery na portalach Twoja-firma.pl, Money.pl, E-prawnik.pl, Onet.pl i Wp.pl).