Kraj

Byli menedżerowie Telecom Media startują z agencją

Yellow Hat to nowe przedsięwzięcie Sławomira Szymańskiego i Łukasza Mroczka.

Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek są twórcami startującej właśnie agencji Yellow Hat. Obaj menedżerowie odeszli z firmy mobilemarketingowej Telecom Media w sierpniu ub.r. Szymański był tam prezesem, a Mroczek członkiem zarządu zajmującym się rozwojem produktu.

Yellow Hat ma być agencją mobile, ale nastawioną na kreację, strategię i obsługę klienta. Chce odejść od powszechnego w branży mobile akcentowania rozwiązań technologicznych.

Oferta agencji będzie skupiać się w wybranych obszarach. Pierwszy to branded appstore, czyli gotowa platforma do udostępniania kontentu dla konsumentów, np. muzyki czy mobilnych gadżetów, obrandowana na potrzeby akcji i konkretnego klienta. Konsument będzie mógł z niej skorzystać przez WWW, stronę lite na komórkę czy aplikację na smartfona. Obecnie budowany jest odpowiedni system z zewnętrznym partnerem technologicznym.

Drugi obszar, którym jest zainteresowany Yellow Hat, to budowanie interakcji za pomocą telefonu z innymi mediami, np. outdoorem czy telewizją. Chodzi o to, aby konsument mógł za pomocą komórki wpływać na to, co wyświetla się np. na tablicach out-of-home.

Jednym z pierwszych zadań agencji było przeprowadzenie analizy aktywności mobilnych dla Wirtualnej Polski, aby portal mógł usprawnić swoje działania usług mobilnych oraz mobilnej reklamy.