Kraj

Joanna Nowakowska w dziale marketingu At Mediów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych ma press officera.

Joanna Nowakowska objęła stanowisko press officera w dziale marketingu At Media. Jest to nowa funkcja w strukturze domu sprzedaży kanałów tematycznych. Nowakowska odpowiada m.in. za współtworzenie polityki informacyjnej spółki oraz relacje z mediami. Podlega Wojciechowi Kowalczykowi, dyrektorowi marketingu At Mediów.

Przez ostatnie sześć lat pracowała w redakcji “Media & Marketing Polska” (“MMP”). Na przełomie 2007/2008 r., podczas przerwy w pracy w “MMP”, odbyła staż w brytyjskim magazynie branżowym “Media Week”. Współpracowała wówczas także z działem marketingu Jetix (obecnie Disney XD) na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja marketing medialny i PR. Studiowała także socjologię na UW, a obecnie jest słuchaczką studiów polityki monetarnej i systemu finansowego w PAN.