Kraj

Miraculum chce więcej wydać na reklamę

W ocenie marketera poprawa na rynku kosmetycznym pozwoli firmie zwiększyć inwestycje w marketing. Obecnie inwestuje m.in. w zespół public relations.

Firma kosmetyczna Miraculum planuje w drugiej połowie roku zwiększenie wydatków na marketing, głównie na reklamę prasową oraz działania PR. Jak mówi Monika Gulan, manager ds. PR w Miraculum, druga połowa roku jest zawsze lepsza dla branży kosmetycznej pod względem sprzedaży, dlatego firma zamierza mocniej reklamować swoje nowości produktowe.

– Zamierzamy też nadal wspierać promocję marki Pani Walewska, która w roku bieżącym obchodzi 40-lecie istnienia – dodaje Gulan.

Za realizację działań reklamowych marketer odpowiada we własnym zakresie. Firma nie podaje dokładnych danych, o ile wzrosną wydatki na reklamę. W portfolio spółki są m.in. brandy: Miraculum, Pani Walewska, Gracja, Tanita, Być może, Chopin, Brutal, Wars, Lider.

Obecnie do działu public relations Miraculum dołączyła Justyna Strugacz, która objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Przez ostatnie trzy lata pracowała w Avon Cosmetics, gdzie odpowiadała za planowanie oraz realizację strategii komunikacyjnej firmy.