Kraj

PZ Cussons wprowadza markę Original Source

Wejście marki wsparto kampanią internetową bazującą na haśle "Nie zawiera rutyny".

PZ Cussons wprowadza markę Original Source

PZ Cussons Polska wprowadza markę Original Source, obecną dotychczas głównie na rynku brytyjskim. Są pod nią na razie oferowane żele pod prysznic, płyny do kąpieli i mydła w płynie w kilku wariantach zapachowych. Ma je wyróżniać mnogość naturalnych składników. Cena jednego produktu wynosi 9,99 zł. Kosmetyki Original Source są dostępne na razie tylko w drogeriach Rossmann.

Debiut marki wspiera kampania internetowa przygotowana przez agencję interaktywną Byss.pl, która pozyskała ten budżet w przetargu. Byss.pl odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek, wykonała także serwis www.originalsource.pl i opracowała selling-line marki “Nie zawiera rutyny”.

Kampania tesearowa została uruchomiona w połowie marca br., a strona w wersji reveal jest dostępna od 1 kwietnia.

Serwis produktowy marki Original Source jest interaktywną platformą przeznaczoną dla osób, które mają dość rutyny. W związku z tym na bramce serwisu został zamieszczony test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.

Strategia obecności marki online zakłada również aktywne wykorzystanie kanału social media (fan page w Facebooku). Systematycznie będą wdrażane kolejne elementy kampanii promującej markę, m.in. gra Alley Cat – wyścig rowerem typu “ostre koło”, gdzie do zdobycia będą telefony, pendrive’y i produkty Original Source. W maju br. uruchomiony zostanie kolejny konkurs “Bazgranie”, ale jego szczegółów nie udało nam się na razie ustalić.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zed Digital.