PZ Cussons Polska wprowadza markę Original Source, obecną dotychczas głównie na rynku brytyjskim. Są pod nią na razie oferowane żele pod prysznic, płyny do kąpieli i mydła w płynie w kilku wariantach zapachowych. Ma je wyróżniać mnogość naturalnych składników. Cena jednego produktu wynosi 9,99 zł. Kosmetyki Original Source są dostępne na razie tylko w drogeriach Rossmann.
Debiut marki wspiera kampania internetowa przygotowana przez agencję interaktywną Byss.pl, która pozyskała ten budżet w przetargu. Byss.pl odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek, wykonała także serwis www.originalsource.pl i opracowała selling-line marki “Nie zawiera rutyny”.
Kampania tesearowa została uruchomiona w połowie marca br., a strona w wersji reveal jest dostępna od 1 kwietnia.
Serwis produktowy marki Original Source jest interaktywną platformą przeznaczoną dla osób, które mają dość rutyny. W związku z tym na bramce serwisu został zamieszczony test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.
Strategia obecności marki online zakłada również aktywne wykorzystanie kanału social media (fan page w Facebooku). Systematycznie będą wdrażane kolejne elementy kampanii promującej markę, m.in. gra Alley Cat – wyścig rowerem typu “ostre koło”, gdzie do zdobycia będą telefony, pendrive’y i produkty Original Source. W maju br. uruchomiony zostanie kolejny konkurs “Bazgranie”, ale jego szczegółów nie udało nam się na razie ustalić.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zed Digital.