Zagranica

Nowi seniorzy w KidsCo

Loïc Autret odpowiada za globalną dystrybucję, a Chris Nicholls - za reklamę i sponsoring.

Międzynarodowy kanał dziecięcy KidsCo (NBC Universal) w ramach międzynarodowej ekspansji powołał dwóch nowych seniorów.

Chris Nicholls jako global head of sales and marketing będzie nadzorował reklamę i sponsoring KidsCo zarówno w skali europejskiej, jak i w skali międzynarodowej. Nicholls był wcześniej international group sales directorem ESPN.

Loïc Autret został general managerem odpowiedzialnym za globalną dystrybucję. Pracujący pod jego kierownictwem zespół ma poszerzać obecność kanału na świecie, zwłaszcza w Europie Zachodniej, Kanadzie, USA, krajach Ameryki Łacińskiej, Japonii i Chinach, a także umacniać pozycję stacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Rosji i państwach regionu Azji i Pacyfiku.

(na podst. www.mandmglobal.com)