Kraj

Netia z rewolucyjną ofertą [WIDEO]

Operator pracuje też nad ogólnopolską ofertą telewizji, którą wprowadzi w II połowie roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFJVPSzn1To4%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
Od 14 kwietnia operator telekomunikacyjny Netia zaoferuje klientom indywidualnym i biznesowym za abonament 99,90 zł miesięcznie dostęp do internetu bez limitów (czyli o takiej szybkości, jaką technicznie umożliwia przepustowość łącza u klienta), nielimitowane połączenia telefoniczne w kraju (ale tylko na numery stacjonarne) oraz umowy bezterminowe, czyli z możliwością rezygnacji w dowolnym momencie (z miesięcznym wypowiedzeniem), bez tzw. okresów lojalnościowych np. 12- lub 24-miesięcznych.

Grzegorz Esz, dyr. ds. komercyjnych i członek zarządu Netii, określa to mianem wręcz rewolucyjnej oferty: – Nie zależy nam, by mieć zawsze najtańszą ofertę, chcemy przekonywać klientów czymś innym – mianowicie, że naszą filozofię działania opieramy na ich punkcie widzenia. Dlatego postanowiliśmy odejść od sztucznych, naszych zdaniem, utrzymywanych dotychczas na rynku ograniczeń w umowach. W ramach określonego abonamentu oferujemy klientowi maksymalnie szybki internet, na jaki pozwala jego łącze, i rezygnujemy z umów na 12, 24 czy nawet 36 miesięcy. Naszym klientom dajemy wolność wyboru – dodaje Esz.

Dotyczy to jednak tylko nowych użytkowników oraz klientów Netii, którym kończą się umowy i będą je chcieli przedłużyć. Ci, którzy mają dotychczasowe kontrakty terminowe, będą musieli doczekać do ich zakończenia. Przedstawiciele Netii chcą, by docelowo wszyscy ich klienci przeszli na nowy typ umów.

Chociaż operator podkreśla brak ograniczeń, to jednak warunki umów przewidują tzw. opłatę aktywacyjną (dla technologii kablowych: 300 zł brutto za internet i 123 zł za telefon), która naliczana jest w momencie ewentualnej rezygnacji z usług, z każdym kolejnym miesiącem maleje ona o stałą miesięczną wartość aż do kwoty minimalnej 1 gr (po 25 pełnych cyklach bilingowych).

Nową ofertę Netii będzie wspierała intensywna kampania reklamowa w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w popularnych serwisach internetowych, wykorzystująca nową platformę komunikacji reklamowej Instytutu Netii (pisaliśmy o niej w MMP24 z 01.04 br.).

Kreację ATL przygotowała agencja Brasil, z którą Netia współpracuje już od kilku lat, planowaniem i zakupem mediów dla operatora zajmuje się zaś dom mediowy ZOG.

Tam, gdzie Netia oferuje usługi telewizyjne (testuje je m.in. na Śląsku i w Krakowie), pakiet za 99,90 zł obejmuje też 30 kanałów telewizyjnych (w tym HD). Operator chciałby wprowadzić komercyjną ofertę usług telewizyjnych na terenie całego kraju w III lub IV kwartale br. Jak twierdzą przedstawiciele operatora, rozmawiają na ten temat z różnymi dostawcami, m.in. Canal Plus Cyfrowym, operatorem platformy satelitarnej Cyfra Plus. Jak twierdzi Grzegorz Esz, zamiarem Netii jest stworzenie pakietu telewizyjnego, który będzie zawierał się w abonamencie do 100 zł.