Kraj

Hoop odświeża Jupika

Marketer zainwestował w nowe etykiety i logo produktu.

Hoop odświeża Jupika
W 2011 roku marka Jupik (Hoop Polska) zyskała nowoczesne etykiety typu sleeve z wizerunkami postaci w 3D i przeszła lifting logotypu.

Bohaterowie Jupik Team zawdzięczają nowoczesny wygląd zastosowaniu innowacyjnego efektu 3D. Do zespołu Jupika dołączyła nowa postać – Melania, młodsza siostra Walkera. Jupik Team liczy obecnie pięciu członków (Jupik, Reset, Walker, Camelia, Melania). Liftingowi poddano również logo Jupika. 

Zmiany będą wsparte tematyczną kampanią reklamową pod hasłem “Poznaj świat Majów” z wykorzystaniem telewizji, internetu, kina oraz plakatów w szkołach.

Kampania wystartuje 2 maja i potrwa do 26 czerwca br. 30-sekundowy animowany spot 3D będzie wspierał promocję konsumencką, polegającą na zbieraniu i rejestrowaniu kodów na stronie Jupik.com. Nagrodami głównymi w konkursie jest osiem 4-osobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, a nagrodami dodatkowymi są gadżety związane z marką Jupik i ze światem Majów oraz MP3.

Zmieniła się również strona www.jupik.com, którą przygotowała czeska agencja ActiveIT.

Za kampanię reklamową oraz nową strategię marki odpowiada czeski oddział sieci Ogilvy & Mather, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy MPG.