Kraj

Movenpick debiutuje w kategorii lodów familijnych premium

Nestle będzie konkurować m.in. z Grycanem i Algidą.

Movenpick debiutuje w kategorii lodów familijnych premium
Nestle Polska debiutuje z marką Movenpick w segmencie lodów familijnych premium. Dotychczas marka ta dostępna była w wąskiej dystrybucji w kategorii superpremium.

Jak mówi Alicja Strójwąs, product manager kategorii lodów familijnych w Nestle Polska, debiut lodów premium Movenpick jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój tej kategorii na polskim rynku. Dynamika jej sprzedaży rok do roku wynosi ok. 6 proc.

Movenpick będzie bezpośrednio konkurować na rynku z Algidą i Grycanem. Będzie mieć zbliżoną do konkurencyjnych marek cenę – 16,99 zł za opakowanie 900 ml.

Marketer nie zdradza, jakie chce zdobyć udziały w kategorii. Na razie testuje produkt. Niewykluczone, że jeśli marka spotka się z uznaniem konsumentów, to zagości również w segmencie lodów impulsowych.

Launch Movenpick wesprze kampania reklamowa w telewizji i prasie (handlowej i konsumenckiej oraz kobiecej), która startuje pod koniec kwietnia i potrwa do czerwca br. Jej wsparciem będą działania promocyjne w punktach sprzedaży. Wiodącym kanałem dystrybucji tej marki będą sieci handlowe.

Za kreację reklam odpowiada agencja Publicis, która zajęła się adaptacją międzynarodowego spotu na potrzeby rynku polskiego. Materiały POS przygotowała agencja 3M Projekt, działania PR koordynuje Ogilvy Public Relations, a media do kampanii zaplanował i kupił MEC.

Lody Movenpick dostępne są w 10 smakach podzielonych na trzy grupy: lody klasyczne, owocowe i desery. Przy ich produkcji Nestle zastosowało – jak twierdzi – pionierską technologię, tzw. konszowanie, dzięki której lody są bardziej aksamitne i “rozpływają się w ustach”.