M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dział badań w MEC generuje coraz większe przychody

Joanna Dziwisińska | 18 kwietnia 2011, 06:00

Wartość sprzedanych projektów badawczych w I kwartale br. osiągnęła poziom wyniku z całego 2010 r.

Dział Analytics and Insight domu mediowego MEC w ciągu pierwszego kwartału br. zarobił na usługach badawczych tyle, ile w całym ub.r. Jest to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się struktur agencji, która od kilku miesięcy ma nowego szefa - Tomasza Kolanowskiego. Dokładnej wartości przychodów z tego działu MEC nie podaje.

Rozwój działu badań jest jednym z elementów strategii MEC, który chce oferować klientom szeroką ofertę usług marketingowych. W ocenie przedstawicieli domu mediowego wzrost zainteresowania klientów badaniami wynika m.in. z chęci sprawdzenia efektywności dobranych kanałów komunikacji w stosunku do kosztów.

Czytaj więcej na temat: ,