Pod hasłem “Pomorskie – nabierz kolorów” wystartowała kampania województwa pomorskiego. Jej przesłanie ma motywować do zmiany i wzywać do porzucenia codziennej szarości. Wskazuje na potrzebę odstresowania, relaksu, nabrania dystansu nie tylko w czasie wakacji, lecz także o każdej porze roku.
Spot reklamowy pojawi się zarówno w telewizji (1120 emisji), jak i w kinach oraz internecie. Ponadto kampania będzie promowana przez billboardy (450 nośników przed sezonem i jesienią) w największych miastach Polski. Zaplanowane są również działania niestandardowe – pierwsze z nich to konkurs, w którym można wygrać wakacje w całości opłacone przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, partnera projektu.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych aglomeracji oraz mieszkańców regionu
i województw ościennych. Jej zakończenie planowane jest na połowę 2012 r. Budżet kampanii wyniósł około 5,5 mln zł.
Kreacją zajęła się agencja Demo Effective Launching. Media zaplanował i kupił MEC. Kampanię zlecił Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.