Kraj

Pomorskie nabiera kolorów [WIDEO]

Startująca kampania województwa pomorskiego kosztowała 5,5 mln zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFjXmRO0JoYA%22%7D

Pod hasłem “Pomorskie – nabierz kolorów” wystartowała kampania województwa pomorskiego. Jej przesłanie ma motywować do zmiany i wzywać do porzucenia codziennej szarości. Wskazuje na potrzebę odstresowania, relaksu, nabrania dystansu nie tylko w czasie wakacji, lecz także o każdej porze roku.

Spot reklamowy pojawi się zarówno w telewizji (1120 emisji), jak i w kinach oraz internecie. Ponadto kampania będzie promowana przez billboardy (450 nośników przed sezonem i jesienią) w największych miastach Polski. Zaplanowane są również działania niestandardowe – pierwsze z nich to konkurs, w którym można wygrać wakacje w całości opłacone przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, partnera projektu.

Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych aglomeracji oraz mieszkańców regionu
i województw ościennych. Jej zakończenie planowane jest na połowę 2012 r. Budżet kampanii wyniósł około 5,5 mln zł.

Kreacją zajęła się agencja Demo Effective Launching. Media zaplanował i kupił MEC. Kampanię zlecił Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.