M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adwertajzing uruchamia dział social media

Maciej Florek | 18 kwietnia 2011, 06:00

Nowym działem kierują Dymitr Słupczyński i Rafał Jagodziński, którzy przeszli z IQ Marketing.

Agencja Adwertajzing uruchomiła nowy dział planowania i realizacji kampanii wykorzystujących social media. Prowadzony on jest przez Dymitra Słupczyńskiego i Rafała Jagodzińskiego, którzy przeszli z IQ Marketing (pracowali tam jako seniorski team kreatywny - obecnie trwa rekrutacja na ich miejsce). W Adwertajzing pracują na stanowiskach specjalistów ds. social mediów.

Obecnie w nowym dziale pracują tylko Słupczyński i Jagodziński, jednak Adwertajzing zapowiada jego rozwój. Dział powstał na potrzeby obecnych klientów agencji i to dla nich będą na tym etapie planowane kampanie.

Czytaj więcej na temat: , , ,