M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Partner ASM tworzy dział analiz

Tomasz Wygnański | 18 kwietnia 2011, 06:00

Do jego składu dołącza Monika Dacewicz.

Monika Dacewicz objęła stanowisko key account managera w agencji Partner ASM. Dołączy do nowo tworzonego działu analiz, w którym pracować będą także dwie inne osoby dotychczas zajmujące się analizami w agencji.

Monika Dacewicz pracowała dotychczas w Instytucie Badań Społecznych oraz w agencjach Communication Service, AMD Creations (w której jako kierownik kreatywny obsługiwała m.in. linie lotnicze Finnair i Air Berlin) i 4Mat (gdzie obsługiwała marki: Bols, Cyfra Plus, Bioderma, Vobis oraz Mango). Jest absolwentką Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,