M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euro RSCG bez europejskiego szefa digital

( red. ) | 18 kwietnia 2011, 06:00

Sander Volten wraz z trzema innymi pracownikami sieci będzie pracować w nowo powstającej agencji.

Sander Volten, managing director digital na Europę w Euro RSCG, wraz z trzema menedżerami Euro RSCG 4D Amsterdam odchodzi z sieci do własnego projektu start-up. Sicco Beerda, Bram de Rooij i Eric Ytsma będą pracować w nowej agencji, której nazwy nie ujawniają. W nowym miejscu wszyscy czterej odchodzący z Euro RSCG pracownicy mają rozpocząć aktywność 1 sierpnia.

Volten awansował na szefa usług digital na Europę w sierpniu ub.r. z funkcji chief executive Euro RSCG Amsterdam. Beerda pełni obecnie funkcję executive creative directora, odpowiada głównie za rozwój projektu Game dla Noki oraz za obsługę Volvo. De Rooij jako creative director kieruje pracami nad interaktywnymi projektami dla Volvo, Beck's, Rabobanku i Jacobs Coffee. Ytsma, strategy director, pracuje przy obsłudze Air France KLM, Reckitt Benckisera, Kraft Foods, Anheuser-Busch InBev i Rabobanku.

(na podst. www.brandrepublic.com)