Kraj

UPC promuje pakiety

Operator zachęca klientów do skorzystania z nowej oferty pod hasłem "Wiosenny HIT w UPC!!!".

UPC przygotowało nową ofertę promocyjną pod hasłem „Wiosenny HIT w UPC!!!”. Od 18 kwietnia br. zarówno obecni, jak i nowi klienci mogą skorzystać z 6 nowych pakietów, podwójnej lub potrójnej usługi. Działania promocyjne potrwają do 30 czerwca br.

Nowa oferta promocyjna UPC to 6 pakietów składających się z zestawu dwóch lub trzech usług: telewizji cyfrowej i internetu (o nazwach “Na wiosnę z UPC” i “Najlepiej z UPC”) oraz telewizji cyfrowej, internetu i telefonu (o nazwach “UPC okazja”, “UPC mega prędkość”, “UPC na maxa w HD” i “UPC Super Pakiet”).

Ceny pakietów wahają się od 100 zł do 160 zł. Każdy z nich może być wzbogacony o opcje dodatkowe, na przykład można dodatkowo wybrać dekoder z nagrywarką w cenie 10 zł lub zwiększyć prędkość internetu do 25 Mb/s w cenie 20 zł.

Kampania obejmuje materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty, które przygotowała agencja Arip.
Adaptację spotu TV, który będzie emitowany w maju, powierzono Deepflame. Przygotowaniem bannerów w internecie zajęła się agencja 4K. Media do działań zakupił Media Vest.