Kraj

New Soft & Easy zaplanowała półroczną promocję

Agencja Belive, od roku obsługująca firmę New Soft & Easy, producenta papieru toaletowego Regina, przygotowała dla swojego klienta konsumencką promocję...

Agencja Belive, od roku obsługująca firmę New Soft & Easy, producenta papieru toaletowego Regina, przygotowała dla swojego klienta konsumencką promocję zaplanowaną na marzec – wrzesień. Wsparta będzie ona materiałami POS (zdrapka w każdym z 400 tys. opakowań promocyjnych, ulotki dla konsumentów, plakaty). Pula nagród w konkursie to 180 tys. zł. Promocja będzie wspierana kampanią w prasie, ale mediaplan jeszcze w tej chwili nie jest znany. Wiadomo jedynie, że będzie to głównie prasa kobieca. Budżet nie został podany. Jednocześnie będzie prowadzona kampania dla dystrybutorów w dwóch etapach (marzec, kwiecień). Jej szczegóły nie zostały podane. Z okazji walentynek wyprodukowana została pocztówka reklamowa (100 tys. sztuk) dystrybuowana w pubach, restauracjach i kawiarniach. (AMS)