Zagranica

Coca-Cola wchodzi z marką Powerade w energetyki

Wprowadza Powerade Energy w Wielkiej Brytanii, w Polsce nie ma takich planów.

Coca-Cola Enterprises rozszerza markę napoju dla sportowców Powerade o segment napojów energetycznych. Na rynku brytyjskim debiutuje z brandem Powerade Energy.

Marketer twierdzi, że Powerade Energy jest pierwszym tzw. soft drinkiem, który zapewnia podwójną dawkę energii i wniesie coś zupełnie nowego do kategorii energetyków. Na sklepowe półki produkt trafi w maju.

Debiut rynkowy Powerade Energy będzie wspierany wartą kilka milionów funtów kampanią reklamową w telewizji, na outdoorze i w internecie.

Powerade Energy dostępny będzie w dwóch formatach opakowań – plastikowych butelkach o poj. 375 ml i 500 ml, w dwóch smakach: sparkling berry i sparkling orange.

Napój ten zawiera ok. 5 proc. prawdziwego soku owocowego i naturalne aromaty. Nie ma sztucznych barwników.

Powerade Energy jest rozszerzeniem marki Powerade, która dotychczas była dostępna jako Powerade Zero i Powerade ION4.

Marka jest oficjalnym napojem sportowców w Fifa World Cup, London 2012, Team GB i Football League.

Powerade Energy nie pojawi się na rynku polskim. – Napój Powerade jest napojem izotonicznym o zupełnie innym przeznaczeniu niż napój energetyzujący. Nie zamierzamy wprowadzać na rynek polski nowego wariantu napoju Powerade w innej kategorii – mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services. W Polsce koncern obecny jest w kategorii energetyków z marką Burn.

(BG na podst. Brandrepublic.com)