Kraj

Hypermedia Isobar dołączyła do struktur IAB

Agencja w ramach organizacji chce edukować rynek.

Hypermedia Isobar, agencja interaktywna należąca do grupy komunikacji marketingowej Aegis Media, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau).

 

–  Jestem głęboko przekonany, że poprzez członkostwo w IAB, wspólnie,będziemy mogli jeszcze skuteczniej edukować rynek i kształtować płaszczyznę do konstruktywnej dyskusji na temat nowych wyzwań i standardów komunikacji marketingowej w Polsce – powiedział Sławomir Stępniewski, prezes zarządu Hypermedia Isobar.

 

W ramach IAB celem Hypermedia Isobar są także działania promujące badania i dostosowanie norm prawnych dotyczących reklamy do wymogów wolnego rynku. Agencja przygotowuje się także do wystąpień na konferencjach IAB, w tym najbliższej ’’Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży finansowej’’, która odbędzie się już 20 kwietnia.