Kraj

In-Store Media w sieciach handlowych

Nośniki reklamowe firmy pojawią się przed wejściem na halę sprzedażową, na samej hali oraz w strefie półek sprzedażowych. Firma rozpocznie działalność w sieci Carrefour.

Firma In-Store Media, zajmująca się zarządzaniem przestrzenią reklamową w punktach sprzedaży, otworzyła oddział w Polsce. Dla In-Store Media Polska jest szóstym co do wielkości rynkiem — po Hiszpanii, Argentynie, Meksyku, Portugalii i Chile.

Wejście na polski rynek jest związane z podpisaniem z siecią Carrefour umowy o zarządzanie przestrzenią reklamową w ponad 200 punktach sprzedaży.

Oferta firmy zawiera nośniki reklamowe docierające do konsumentów przed wejściem na halę sprzedażową (reklama na drzwiach wejściowych i bramkach alarmowych), na samej hali (reklama na wózkach) oraz w strefie półek sprzedażowych (naklejki podłogowe oraz ekspozycja w ramkach).

Celem firmy jest dalsze poszerzenie oferty nośników reklamowych w ramach sieci Carrefour oraz zawarcie umów z innymi sieciami handlowymi.

In-Store Media ma zawarte umowy z 18 grupami dystrybucyjnymi na świecie, takimi jak Carrefour czy Walmart, obejmującymi 42 sieci handlowe. Firma realizuje kampanie w ponad 3 tys. punktów sprzedaży dla ponad 500 reklamodawców, wśród których są m.in.: Unilever, L’Oréal, Procter & Gamble i Nestlé.