Kraj

DraftFCB + Ad Fabrika inwestuje w internet

Agencja planuje powołanie struktury do realizacji projektów w mediach społecznościowych.

Agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika zamierza w najbliższym czasie rozbudować kompetencje w zakresie realizacji projektów w mediach społecznościowych. Będzie to kolejny krok zmierzający do poszerzenia oferty firmy, jeśli chodzi o kompetencje internetowe.

Ostatnio wprowadzono usługi związane z reklamą w internecie, a w strukturze firmy pojawiły się nowe osoby, odpowiedzialne za tego typu projekty – Michał Popko, art director, i Maciej Sitek, account manager. Kolejnym etapem będzie zatrudnianie osób, które będą opiekować się projektami realizowanymi w mediach społecznościowych od strony kreacji.

– Na razie będą to usługi oferowane naszym klientom. W dalszej perspektywie będą zapewne oferowane niezależnie – mówi Katarzyna Karpiuk, co-managing partner agencji.

Karpiuk podkreśla jednak, iż nie ma w planach tworzenia osobnej spółki do obsługi projektów w internecie i mediach społecznościowych.

Agencja już realizuje projekty internetowe dla niektórych swoich klientów, m.in. Sara Lee, Lotosu.