Agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika zamierza w najbliższym czasie rozbudować kompetencje w zakresie realizacji projektów w mediach społecznościowych. Będzie to kolejny krok zmierzający do poszerzenia oferty firmy, jeśli chodzi o kompetencje internetowe.
Ostatnio wprowadzono usługi związane z reklamą w internecie, a w strukturze firmy pojawiły się nowe osoby, odpowiedzialne za tego typu projekty – Michał Popko, art director, i Maciej Sitek, account manager. Kolejnym etapem będzie zatrudnianie osób, które będą opiekować się projektami realizowanymi w mediach społecznościowych od strony kreacji.
– Na razie będą to usługi oferowane naszym klientom. W dalszej perspektywie będą zapewne oferowane niezależnie – mówi Katarzyna Karpiuk, co-managing partner agencji.
Karpiuk podkreśla jednak, iż nie ma w planach tworzenia osobnej spółki do obsługi projektów w internecie i mediach społecznościowych.
Agencja już realizuje projekty internetowe dla niektórych swoich klientów, m.in. Sara Lee, Lotosu.