Sony Ericsson wprowadza na rynek nowy model telefonu komórkowego o nazwie Xperia Play. To smartfon z systemem Android, ale jego budowa upodabnia go do przenośnej konsoli do gier (takiej jak Sony PSP).
Sony Ericsson przygotował kampanię reklamową wspierającą ten model wspólnie z P4, operatorem sieci komórkowej Play (telefon ma być jednak dostępny w ofertach także pozostałych operatorów i u niezależnych dystrybutorów).
W okresie zbliżających się świąt wielkanocnych reklamy Sony Ericsson Xperia Play pojawią się w telewizji. W maju zaś kampania obejmie także kina, prasę i internet (działania, np. konkursy, będą prowadzone przez producenta i przez Playa m.in. w Facebooku i YouTube).
Kreację przygotował niemiecki oddział McCann Erickson, reklamy adaptowała Grupa Eskadra, która przygotowała także aktywności w internecie i wsparcie BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
W wolnej sprzedaży Sony Ericsson Xperia Play będzie kosztował ok. 2,3 tys. zł.
Producent nie ujawnia planów sprzedażowych związanych z tym modelem. Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu polskiego oddziału Sony Ericssona, mówi jedynie, że firma liczy, iż wyniki sprzedaży Xperii Play umocnią Sony Ericssona na pozycji numer 1 wśród dostawców smartfonów z Androidem.