Kraj

Sony Ericsson i Play reklamują Xperia Play

Nowy model to połączenie smartfonu z konsolą do gier.

Sony Ericsson i Play reklamują Xperia Play
Sony Ericsson wprowadza na rynek nowy model telefonu komórkowego o nazwie Xperia Play. To smartfon z systemem Android, ale jego budowa upodabnia go do przenośnej konsoli do gier (takiej jak Sony PSP).

Sony Ericsson przygotował kampanię reklamową wspierającą ten model wspólnie z P4, operatorem sieci komórkowej Play (telefon ma być jednak dostępny w ofertach także pozostałych operatorów i u niezależnych dystrybutorów).

W okresie zbliżających się świąt wielkanocnych reklamy Sony Ericsson Xperia Play pojawią się w telewizji. W maju zaś kampania obejmie także kina, prasę i internet (działania, np. konkursy, będą prowadzone przez producenta i przez Playa m.in. w Facebooku i YouTube).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGx5usWebROA%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kreację przygotował niemiecki oddział McCann Erickson, reklamy adaptowała Grupa Eskadra, która przygotowała także aktywności w internecie i wsparcie BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

W wolnej sprzedaży Sony Ericsson Xperia Play będzie kosztował ok. 2,3 tys. zł.

Producent nie ujawnia planów sprzedażowych związanych z tym modelem. Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu polskiego oddziału Sony Ericssona, mówi jedynie, że firma liczy, iż wyniki sprzedaży Xperii Play umocnią Sony Ericssona na pozycji numer 1 wśród dostawców smartfonów z Androidem.

Sony Ericsson i Play reklamują Xperia Play