Kraj

Interia podnosi ceny m.in. pakietów zasięgowych

Nowością w ofercie jest model emisji kampanii jednodniowych.

Od 12 maja w Interia.pl obowiązywał będzie nowy cennik produktów reklamowych. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim modeli emisji na stronie głównej portalu.

Nowością będzie m.in. model emisji kampanii jednodniowych z cappingiem 1. Został on wprowadzony specjalnie dla klientów, którym zależy na dużym zasięgu kampanii, a niekoniecznie na wysokiej częstotliwości. W nowym cenniku podwyższony został również gwarantowany zasięg dla kampanii jednodniowych z cappingiem 3.

– Naszym głównym celem podczas budowania nowego cennika było stworzenie takiego modelu sprzedaży kampanii na stronie głównej portalu, aby w pełni wykorzystać jej potencjał i odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, których zapotrzebowanie na powierzchnię reklamową na stronie głównej stale rośnie – mówi Robert Biegaj, dyrektor handlowy Interia.pl.

Pozostałe zmiany obejmują m.in.: podwyżkę cen najpopularniejszych produktów takich jak pakiety zasięgowe oraz Gigabox, likwidację dopłaty za VideoAdy z obrazem i dźwiękiem uruchamianym po akcji użytkownika, włączenie do cennika niedawno wprowadzonego produktu Welcomeboard oraz działania mające na celu zwiększenie efektywności promocji artykułów sponsorowanych.