Kraj

Dwie nowości w ofercie Winiar

Winiary wprowadzają produkty do kanapek.

Dwie nowości w ofercie Winiar
Nestle Polska wprowadza pod marką Winiary dwa nowe produkty: Majonez kanapkowy i Sos czosnkowo-ziołowy. Są to dodatki do kanapek i mogą być też używane do dekoracji potraw lub bezpośrednio rozsmarowywane na pieczywie zamiast masła.

– Rynki majonezu i zimnych sosów są warte ponad 650 mln zł. Badania konsumenckie marki Winiary pokazały, że poza jajkami na twardo i tradycyjną sałatką jarzynową używamy ich przede wszystkim do kanapek – mówi Mirosława Kulczyńska, marketing culinary Nestlé Polska. –  Rekomendowanym przez marketera miejscem ekspozycji obu produktów są półka z sosami majonezowymi i dodatkowe miejsca sprzedaży przy chlebie.

Sugerowana cena obu produktów w ekonomicznym opakowaniach 240 g to 3,25 zł. Nie zawierają one konserwantów, sztucznych barwników ani glutaminianu sodu.

Majonez kanapkowy i Sos czosnkowo-ziołowy wspierane będą kampanią reklamową w telewizji (Majonez kanapkowy), reklamą w prasie i internecie oraz materiałami POS. Za kreację reklam odpowiada Legend Group, za planowanie i zakup mediów – MEC, za materiały POS – 3M Project, a za wsparcie public relations – Eskadra Publica.