M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Primavera klientem Partner ASM

Agata Małkowska-Szozda | 4 maja 2011, 06:00

Agencja zajmie się obsługą marki w 160 punktach handlu nowoczesnego.

Agencja Partner ASM rozpoczyna obsługę marki Primavera należącej do koncernu San Benedetto. Zajmie się prowadzeniem działań dla Primavery w punktach handlu nowoczesnego w całej Polsce. Będzie to w sumie ponad 160 punktów handlowych należących do sieci: Tesco, Real, Makro, E.Leclerc, Kaufland. Partner ASM zajmie się m.in.: zwiększaniem dystrybucji produktów, dbaniem o wygląd ekspozycji klienta i dostępność produktów na półce, negocjowaniem ekspozycji dodatkowych i dystrybucją materiałów POS.

Agencja nie podaje, czy współpraca to wynik przetargu, czy też została nawiązana z pominięciem formuły konkursu.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,