Kraj

Carlsberg rozda 722 bilety na Euro za ponad 200 tys. zł

Carlsberg rusza z akcją promocyjną, w której nagrodami są bilety na Euro 2012. Potrwa ona blisko rok.

Carlsberg rozda 722 bilety na Euro za ponad 200 tys. zł
Carlsberg Polska, oficjalny sponsor przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012, przygotował promocję, w której do wygrania jest 361 zestawów dwuosobowych biletów na mecze fazy grupowej rozgrywanych w Polsce (na jakie mecze będą to bilety, okaże się dopiero po 2 grudnia br., kiedy zostanie przeprowadzone losowanie zespołów, które zakwalifikują się do finałów mistrzostw). Wartość puli nagród wynosi 218,3 tys. zł.

Promocja potrwa do 25 kwietnia przyszłego roku – codziennie będzie losowany jeden zestaw (dwa bilety). Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić Carlsberga w butelce 0,5 l lub 0,66 l albo w puszcze 0,5 l, a następnie zarejestrować SMS-em lub na stronie internetowej www.carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem.

– Bycie oficjalnym sponsorem Euro 2012 wiąże się z szeregiem praw i przywilejów. Należą do nich m.in. wyłączność korzystania z logotypu Euro 2012 czy organizowania publicznych pokazów meczów mistrzostw na ekranach o przekątnej przekraczającej 3 metry. Takich praw nie mają żadne inne marki piwne – podkreśla Wojciech Żabiński, dyrektor ds. Euro 2012 w Carlsberg Polska. Jako oficjalny sponsor Carlsberg dysponuje również pulą biletów na mecze.

Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii agencja Byss.pl, a za działania PR Ciszewski Public Relations. Obsługą mediową kampanii zajmuje się PHD Media Direction.