Kraj

Aktor parodysta w kampanii Żabki [WIDEO]

Ruszyła ogólnopolska kampania Żabki autorstwa Ambasady Brand Communications.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fss0GGRZoc3c%22%7D

 

Na początku maja największa sieć sklepów spożywczych typu convenience w Polsce wystartowała z kolejną kampanią reklamową ATL. Tym razem kampanię Żabka realizuje wspólnie z agencją Ambasada Brand Communications, na stałe współpracującą z takimi markami jak mBank, Kamis czy Fortuna.

Współpraca Ambasady z Żabką to efekt wygranego przetargu. Zgodnie z briefem marketera agencja stworzyła nowy format reklam wzmacniający benefity marki. W ramach tego formatu jeszcze w tym półroczu powstaną 4 główne spoty TV z licznymi wariantami produktowymi. Kampanię uzupełniają spoty radiowe.

W projekcie bierze udział aktor parodysta Michał Zieliński znany z programu “Szymon Majewski Show”, który wciela się w różne postacie klientów odwiedzających Żabkę. Długofalowa sekwencja spotów reklamowych Żabki będzie pojawiała się w najpopularniejszych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych do końca listopada 2011 r.

Za planowanie i zakup mediów do tej kampanii odpowiada Pro Media House.