Na początku maja największa sieć sklepów spożywczych typu convenience w Polsce wystartowała z kolejną kampanią reklamową ATL. Tym razem kampanię Żabka realizuje wspólnie z agencją Ambasada Brand Communications, na stałe współpracującą z takimi markami jak mBank, Kamis czy Fortuna.
Współpraca Ambasady z Żabką to efekt wygranego przetargu. Zgodnie z briefem marketera agencja stworzyła nowy format reklam wzmacniający benefity marki. W ramach tego formatu jeszcze w tym półroczu powstaną 4 główne spoty TV z licznymi wariantami produktowymi. Kampanię uzupełniają spoty radiowe.
W projekcie bierze udział aktor parodysta Michał Zieliński znany z programu “Szymon Majewski Show”, który wciela się w różne postacie klientów odwiedzających Żabkę. Długofalowa sekwencja spotów reklamowych Żabki będzie pojawiała się w najpopularniejszych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych do końca listopada 2011 r.
Za planowanie i zakup mediów do tej kampanii odpowiada Pro Media House.