Kraj

Sharp rozda 500 biletów na mecze Euro 2012

Producent telewizorów wykorzystuje sponsoring Euro 2012.

Sharp rozda 500 biletów na mecze Euro 2012
Dzisiaj Sharp Electronics rozpoczyna kampanię promocyjną telewizorów Sharp Aquos LED pod hasłem “Przełącz emocje na stadion”, w której rozda 500 biletów na mecze Euro 2012.

Każdy, kto w okresie trwania promocji zakupi telewizor Sharp objęty promocją, otrzyma szansę zdobycia dwóch biletów na mecze Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012. Aby zdobyć bilet, należy zarejestrować się na specjalnie stworzonej stronie WWW i przekonać Sharpa o tym, iż bilet jest zgłaszającej się osobie niezbędny. Promocja trwa od 16 maja do 20 sierpnia 2011 r.

Bilety przyznawane będą w trzech etapach (od 16 maja do 17 czerwca br. – 100 biletów, kolejne 150 – od 17 czerwca do 15 lipca, a pula 250 biletów – od 15 lipca do 20 sierpnia).

Promocja wsparta zostanie kampanią kinową (w sieci Multikino), radiową, internetową, prasową oraz outdoorową. W trakcie trwania promocji Sharp będzie również miał swój banner sponsorski w kanale Discovery przed programem “Jak to jest zrobione”.

Za kreację wszelkich materiałów promocyjnych odpowiada agencja Thinkeractive. Zajęła się ona także realizacją spotu radiowego, kinowego oraz przygotowaniem wszystkich materiałów do kampanii internetowej. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia oraz AdComms, produkcją materiałów BTL – agencja Essenzia. Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest firma Trygon.