Kraj

Gourmet Foods rozpocznie pierwszą kampanię reklamową kawy Alvorada

Pierwsza w Polsce kampania reklamowa kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem jest Gourmet Foods, rozpocznie się 25 lutego br. i...

Pierwsza w Polsce kampania reklamowa kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem jest Gourmet Foods, rozpocznie się 25 lutego br. i potrwa do 17 marca br. Kampania opatrzona sloganem “Alvorada?… no to gazu” ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest zbudowanie wizerunku kawy mocnej, o bardzo dobrym smaku i aromacie. Spot reklamowy jest adaptacją filmu przygotowanego przez austriacką agencję Ebner Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Edge, który współpracuje z Gourmet Foods od września ub.r. Nie ujawniono wysokości budżetu. Spot pojawi się na antenie Polsatu, TVN, TV4 oraz TV Puls. Budżet kampanii nie został ujawniony. W ubiegłym roku Tomasz Witomski, dyrektor Gourmet Foods, powiedział, że na działania marketingowe w 2002 r. firma przeznaczy kilka milionów złotych. Palona kawa Alvorada dostępna jest na polskim rynku w trzech różnych rodzajach: Wiener Kaffe (sugerowana cena detaliczna za opakowanie 250-g od 3,90 do 5,80 zł), Cafe do Brasil (sugerowana cena detaliczna za opakowanie 250-g od 4,90 do 5,80 zł), Cafe do Mocca (sugerowana cena detaliczna za opakowanie 250-g od 6,30 do 7,5 zł). Liderem na rynku w segmencie kawy palonej jest Tchibo (informacja od producenta na podstawie AC Nielsen). (PR)