Kraj

Budżet Castrol za granicą

Część budżetu Castrol Polska, sieciowego klienta Ogilvy & Mather, w tym roku zostanie przekazana z agencji Gruppa 66/Ogilvy do FCB....

Część budżetu Castrol Polska, sieciowego klienta Ogilvy & Mather, w tym roku zostanie przekazana z agencji Gruppa 66/Ogilvy do FCB. “Ponieważ kreacja dla jednego z naszych produktów – Castrol GTX Magnatec, jest wykonana przez londyński oddział FCB – powiedział Jacek Mendrala, dyr. marketingu Castrol – w tym roku współpracować będziemy z londyńską FCB”. Dodał, że firma nie zrezygnuje z Ogilvy ze względu na międzynarodową umowę, ale ten rok będzie pod tym względem nietypowy. “Nie oznacza to współpracy z Ad Fabriką FCB – podkreślił Mendrala – ale z londyńskim FCB”. Garick Gallinas, nowy dyrektor obsługi klienta w Gruppie 66/Ogilvy, nie chciał się na razie wypowiadać. “Jestem tu od niedawna – wyjaśnił. – Nie miałem możliwości zapoznać się ze wszystkimi szczegółami”. W ub.r. Castrol Polska na reklamę wydał nieco ponad 7 mln zł (dane za Expert Monitorem). (AMS)