Kraj

Launch Disney Junior wspierany kampanią [WIDEO]

Działania przygotowali Disney i Carat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi27pMLp9mIo%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa kanału Disney Junior, która potrwa do połowy czerwca. O nowym kanale, który zadebiutuje 1 czerwca br., pisaliśmy w MMP24 z dnia 10 lutego br.

Działania obejmują media własne (kanały Disney Channel i Playhouse Disney oraz stronę internetową Disney.pl), prasę (magazyny parentingowe i telewizyjne), internet (fan page Disney Junior w Facebooku, portale i blogi parentingowe) oraz outdoor (autobusy w ośmiu największych miastach w Polsce, siatki na budynkach oraz roll-upy, plakaty i ulotki przy placach zabaw w centrach handlowych).

Głównym partnerem kampanii jest Polsat Cyfrowy. Kreację przygotował Disney, a media zaplanował Carat.