Kraj

Amica z projektem "Kuchnia dobrze doprawiona"

Momentum przygotowało kolejną promocję konsumencką dla marki Amica.

Amica z projektem "Kuchnia dobrze doprawiona"
“Kuchnia dobrze doprawiona” to promocja konsumencka, którą przygotowała agencja Momentum Worldwide dla marki Amica. Od 16 maja br. każdy zakup piekarnika z linii Integra z płytą grzewczą zostanie nagrodzony.

“Kuchnia dobrze doprawiona” jest drugą promocją konsumencką przygotowaną przez Momentum Worldwide dla marki Amica. Agencja marketingu zintegrowanego realizuje już akcję “A nóż zmywarka?”, która potrwa do końca maja. Do każdej zakupionej zmywarki klient dostaje komplet noży (pisaliśmy o niej w wydaniu mmp24 z 8 marca).

– Promocja cieszy się uznaniem klientów, dlatego zachęceni tym sukcesem postanowiliśmy przygotować wspólnie z Momentum kolejną promocję konsumencką – mówi Elżbieta Miziołek-Kochańska, specjalistka ds. promocji z Amica Wronki SA.

Tym razem premiowany będzie zakup zestawu złożonego z piekarnika i płyty grzejnej. Klient, który zdecyduje się na markę Amica, będzie mógł wybierać spośród dwóch nagród – kompletu młynków Weber zaprojektowanych przez słynne duńskie studio Design Troels Seidenfanden, które dostały designerską nagrodę Red Dot, lub ekskluzywnego garnka do gotowania na parze Cosmo.

Dodatkowo klienci, którzy zdecydują się po zakupie zarejestrować produkt na stronie www.amica.pl/MojaAmica, mogą zdobyć zestaw do wina z szachami.

Promocja obejmuje zasięgiem wszystkie sklepy AGD sprzedające produkty marki Amica. Promocji towarzyszą specjalne przygotowane materiały promocyjne, które można znaleźć przy i na produktach Amiki.

Promocja potrwa od 16 maja do 30 września br.

Momentum Worldwide dla Amiki realizuje także dwa programy motywacyjne: Amica Golden Club oraz Amica Design Club.