Kraj

IDMnet wejdzie w rozrywkę

Wejdzie mocniej w segment rozrywki, rozwinie kompetencje w zakresie kreacji i strategii, wprowadzi nowy produkt.

IDMnet wzmocni kompetencje w zakresie kreacji i strategii. Firma chce w ten sposób poszerzyć swoją ofertę i wejść głębiej w pierwszej kolejności w segment rozrywki, wykorzystując nowe narzędzia oraz projekty wielomediowe.

Nowy produkt z tego obszaru pojawi się w portfolio IDMnetu prawdopodobnie na przełomie maja i czerwca br., na razie jednak firma nie zdradza szczegółów. Udało nam się dowiedzieć, że nie będzie to kolejna sieć tematyczna.

Obecnie IDMnet do obsługi projektu nie będzie prowadził rekrutacji, w początkowym okresie rozwoju nowy produkt zostanie powierzony zespołowi wydzielonemu z dotychczasowych struktur.

Stanowisko prezesa IDMnetu od czerwca br. będzie piastowała Anna Kaczmarska (zobacz MMP24.pl z dn. 18 maja br.).