Kraj

Gratka wspiera rebranding Geparda

Polskapresse chce wykorzystać znajomość marki serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl przy rebrandingu niedawno przejętej sieci dilerów samochodów używanych.

Polskapresse rozpoczęła rebranding sieci komisów samochodowych Gepard. W efekcie zmian wprowadza nową nazwę GepardGratka.pl, w której wykorzystano brand serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl.

Rebranding obejmuje zmianę oznaczeń w sieci komisów, m.in. pylonów, flag. Na nośnikach reklamowych obok logotypu GepardGratka.pl wprowadzono też logo Getin Banku, partnera finansowego sieci. Koncepcje zmian opracował dział marketingu internetowego Polskapresse.

Wprowadzenie nowej identyfikacji zostanie wsparte promocją w mediach własnych Polskapresse.
Przypomnijmy, że spółka na początku kwietnia br. odkupiła od Banku BPH SA prawo do nazwy i oznaczenia oraz serwis internetowy sieci www.gepardauto.pl. Wydawca nie podał wartości transakcji.