Kraj

TP obiecuje superszybki internet

W nowej kampanii reklamowej operator będzie zachęcał do porównania swojej oferty z konkurencją.

Telekomunikacja Polska SA rozpoczyna sprzedaż ofert pod marką Neostrada Fiber. Dzięki nowej technologii VDSL, która sukcesywnie będzie zastępowała dotychczasową ADSL (choć nie wszędzie), TP oferuje przepustowość internetu 40 i 80 Mb/sek. Obecnie w zasięgu sieci pozwalającej na taką szybkość internetu jest 0,5 mln gospodarstw domowych (w 7 miastach), do końca br. ma być 1 mln. Na koniec I kwartału z internetu (ADSL) TP korzystało 1,98 mln klientów.

Równolegle operator wprowadzi ofertę Neostrady Fiber z pakietami kanałów telewizyjnych pod marką Neostrada Fun Pack.

Dzięki umowie z platformą N (TVN) Telekomunikacja Polska zaoferuje pakiety z bogatym wyborem kanałów w wysokiej rozdzielczości (HD) – wspólna oferta TP i N za być gotowa niebawem.

Operator wprowadza nowe dekodery (HD) oraz usługi telewizyjne takie jak PVR (nagrywarka, VoD – wideo na życzenie z bazy 2 tys. filmów i seriali oraz catch-up TV, czyli dostęp do programów TVP1, TVP2, TVN, TVN Style i TVN Turbo do 7 dni po ich emisji.

Niebawem wystartuje nowa kampania reklamowa TP SA  z Sercem i Rozumem (przygotowały ją Publicis i MEC), w której operator zachęca do porównania swojej oferty Neostrady z ofertami konkurencyjnymi (Netii, Dialogu, Ery, a nawet Orange – PTK Centertel, który jest spółką zależną TP). W tym celu firma przygotowała na stronie internetowej specjalną porównywarkę ofert.