Zagranica

Ogilvy & Mather nie będzie bojkotować festiwalu w Cannes

Ogilvy & Mather Worldwide wycofała się z wcześniejszych zapewnień o bojkocie festiwalu w Cannes. W minionym miesiącu agencja przedstawiła organizatorom...

Ogilvy & Mather Worldwide wycofała się z wcześniejszych zapewnień o bojkocie festiwalu w Cannes. W minionym miesiącu agencja przedstawiła organizatorom festiwalu oficjalne oświadczenie, w którym poinformowała, że nie weźmie udziału w konkursie. O&M twierdziła, że posiada informacje o istnieniu “czarnej listy”, na której umieszczono te agencje, które w minionym roku zaprezentowały na festiwalu prace stworzone nie na zlecenie klienta, ale na potrzeby festiwalu. Nagrodzone statuetkami prace O&M z Singapuru znalazły się w grupie tych, które wzbudziły podejrzenia jurorów. Po rozmowach z nowym prezesem jury festiwalu Jeffem Goodbym Neil French, worldwide creative director w O&M, stwierdził, że jest absolutnie przekonany o uczciwości canneńskiego jury.