M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Zwierciadło" i jego projekcje [WIDEO]

Agata Małkowska-Szozda | 27 maja 2011, 06:00

Start kampanii czerwcowego numeru miesięcznika w wykonaniu Directors.

Wczoraj ruszyła kampania miesięcznika "Zwierciadło" reklamująca czerwcowe wydanie, a przygotowana przez agencję Directors. Kampania ma ugruntowywać wizerunek "Zwierciadła" jako magazynu traktującego o głębszych tematach, przeciwstawiającego się szybkiemu konsumowaniu życia, ale zarazem nowoczesnego i prestiżowego. Spot odchodzi od sztampowego pokazywania rozkładówek.

– Tu miało być inaczej – mówi Piotr Górecki, zarządzający dyrektor kreatywny Directors. – Założyliśmy sobie, by pokazać główne tematy w oryginalny sposób, inaczej niż to do tej pory w tej branży się odbywało. I tak widzimy piękną, świadomą kobietę, na której twarzy odbywa się projekcja. Na to, co myśli kobieta, na to, jakie zadaje sobie pytania, na to, co ją interesuje, ma odpowiadać "Zwierciadło". Muzyka w stylu kultowego filmu "American Beauty" potęguje efekt głębi i wysmakowania "Zwierciadła", ale utrzymuje w nowoczesnych realiach.

Kampania obejmuje główne stacje telewizyjne. W jej przygotowaniu uczestniczyło studio Human Ark.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada Equinox.

Czytaj więcej na temat: , , , ,