M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saab szuka agencji reklamowej

( red. ) | 27 maja 2011, 06:00

W przetargu agencje będą walczyć o wart 70 mln funtów globalny budżet marki.

Szwedzka marka samochodów Saab szuka wiodącej agencji do obsługi swego globalnego budżetu reklamowego. Jego wartość szacuje się na 70 mln funtów rocznie. Zwycięska agencja opracuje międzynarodowe reklamy Saaba, które następnie adaptowane będą lokalnie.

Obecnie globalne kreacje marki przygotowuje Lowe Brindfors, szwedzkie biuro sieci Lowe, zaś w Stanach Zjednoczonych – agencja McCann Erickson.

Jak sugeruje szwedzka prasa, Lowe Brindfors zawiesiła w marcu br. prace dla Saaba z powodu niezapłaconych rachunków.

(na podst. www.brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , ,