Od 23 maja trwa ogólnopolska kampania Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm. Jest to projekt Europejskiego Funduszu Leasingowego powstały we współpracy z trzema międzynarodowymi instytucjami finansowymi – Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz Bankiem Rozwoju Rady Europy.
Projekt wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w pozyskaniu finansowania na nowe inwestycje. Dzięki niemu małe i średnie firmy mają szansę na pozyskanie taniego finansowania na nowe inwestycje.
Kampania marketingowa rozpoczęła się 23 maja i potrwa do końca czerwca 2011 roku. Kreację w prasie przygotowało Euro RSCG 4D, a w internecie Euro RSCG Digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.
Jednocześnie z jej startem uruchomiony został specjalny serwis internetowy, dostępny pod adresem www.epmpf.eu, będący źródłem informacji o zasadach przystąpienia do programu.