Kraj

Pogromcy Funky vs. Człowiek Pralka

Marka Cropp postawiła na działania wirusowe.

Pogromcy Funky vs. Człowiek Pralka
Nowa akcja stanowi kontynuację wiosennej platformy kreatywnej odzieżowej marki Cropp z portfolio LPP. W kampanii przedstawiana jest historia setek pralek, który przybyły na Ziemię z kosmosu i są nosicielami groźnego wirusa Funky. Kamera programu informacyjnego przez przypadek zarejestrowała próbę zniszczenia jednej z nich. Filmy można oglądać na portalu YouTube.

Obecnie w sieci pojawił się pierwszy, oficjalny odcinek serii zatytułowanej  „Pogromcy Funky”.

Seria filmów zrealizowana została w konwencji ukrytej kamery. W poszczególnych akcjach udział brali przypadkowi przechodnie. Partyzanckie akcje realizowano między innymi na sopockim deptaku, jednym z dużych blokowisk i w markecie ze sprzętem RTV/AGD. Emisja kolejnych odcinków potrwa do połowy czerwca br.

Za stworzenie koncepcji, scenariusza i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Engine. Produkcją i montażem materiałów wideo zajął się dom produkcyjny OP1.