Kraj

ARBOnetwork ma kobiecą sieć

Sieć reklamy internetowej oferuje także działania z obszaru ambient mediów.

Nowa sieć reklamy Beauty Network oferuje przede wszystkim reklamę na stronach o tematyce kobiecej. Portfolio bazuje na witrynach sieci ARBOnetwork i obejmuje ponad 90 serwisów, w tym Kobieta.pl, Papilot.pl, Gala.pl, Styl.fm i wiele innych.

W Beauty Network dostępne są wszystkie formaty reklamy display – od tradycyjnych po angażujące rich media czy reklamę wideo, a także branding witryny lub jej wybranych działów, konkursy i inne akcje niestandardowe.

Zasięg sieci wynosi ponad 90 proc. polskich internautek (szacunki na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, 02.2011).

Poza reklamą w internecie Beauty Network na zlecenie klientów realizować będzie kampanie ambientowe w punktach usługowych najczęściej odwiedzanych przez kobiety, jak: salony kosmetyczne, centra handlowe czy kluby fitness.