Kraj

Rytuał przyjęcia do ACR

Dom mediowy nietypowo rekrutuje pracowników.

Rytuał przyjęcia do ACR

Interaktywny dom mediowy ACR (należy do Grupy K2) rozpoczyna  kampanię rekrutacyjną. W tym celu przygotowano specjalną platformę komunikacyjną, skierowaną do doświadczonych osób z branży interaktywnej.

Głównym elementem kampanii jest strona www.rytualprzyjecia.pl, która w nieszablonowy sposób ma przedstawiać charakterystyki poszukiwanych osób oraz automatyzuje pierwszy etap rekrutacji.

Kandydat po wyborze stanowiska, na które zamierza aplikować, zostaje przekierowany do interaktywnego quizu, będącego jednocześnie pierwszym, zautomatyzowanym, etapem rekrutacji. Po wzięciu udziału w quizie platforma automatycznie generuje “magiczne” CV, zawierające spersonalizowaną graficzną niespodziankę.

Magiczne CV można załączyć w następnym kroku – krótkim formularzu rekrutacyjnym. Do formularza można dołączyć oficjalny życiorys i list motywacyjny. Wszystkie aplikacje zbiera wewnętrzna platforma, która daje możliwość przydzielania statusów przez rekrutujących menedżerów – w ten sposób żadne CV nie pozostanie omyłkowo bez odpowiedzi.

Akcję rekrutacyjną wspierają działania reklamowe w mediach marketingowych i biznesowych oraz targetowane formaty na portalach horyzontalnych.

– “Rytuał przyjęcia”  jest jedną z największych, jeśli nie największą, kampanią rekrutacyjną do jednego podmiotu w polskiej branży interaktywnej. To konsekwencja dobrych wyników firmy za ubiegły rok oraz wytężonej pracy obecnego zespołu nad kolejnymi projektami. Wzmocnienia mają na celu z jednej strony wsparcie jakości obecnie realizowanych kampanii, z drugiej – jest to warunek konieczny do rozszerzenia zakresu usług świadczonych przez ACR – mówi Jolanta Zaczek-Sakouhi, prezes ACR.